http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 september 2010

Söndagsmys & nice kläder

Hej!

Idag är det söndag ja. Inte taggad för en skolvecka men man får ta vara på helgen ;)

Senare idag ska nog jag & mamma beställa lite från H&M-katalogen igen. Har hittat en jättefin jacka som jag vill ha.



Jackan ser ju verkligen snygg ut tycker jag ;)
Kanske jag tycker att den är för lång, men det hoppas jag att jag inte gör!
399:- var ju heller inte så jättedyrt...

Den gröna tunikan tycker jag oxå är sjukt snygg, vill gärna ha nåt khakigrönt i höst, för det är ju ganska mycket i den färgen och jag tycker det är väldigt fint, men har inte hittat det perfekta plagget :) Men denna var heeeelt okej!
Och den svarta tröjan tycker jag är cool!

Vad tycker ni?

Nu blir det fikatime.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!