http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 september 2010

tisdag!

Tjofadderhej!
Oops, bloggade inte igår :) Men jag satt inte vid datorn nånting, gjorde svenskaläxa  - skrev en underbar saga - i typ tre timmar. Sen gjorde jag matteläxa och kollade på tv :) Biggest loser Sverige...

Men, idag tänkte jag blogga lite.
Har varit i skolan och haft friluftsdag. Tråkigt var det! Lärarna har dålig fantasi som har exakt samma stationer som förra året, typ 8 av 10 var nästan exakt samma på samma ställe.
DÅLIGT!
Men men... mamma hämtade mej vid tvåtiden och vi åkte till morfar lite :) Sen åkte vi hem och jag har suttit vid datorn.
Har en del modecollage som jag har gjort tidigare och jag tänkte visa er de lite då & då.
Ett kommer komma senare ikväll.


Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!