http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

19 september 2010

söndagkväll

Idag är det ju val! Spännande... har typ blivit värsta politiknörden så jag följer det slaviskt. Nej men, det är intressant tycker jag.
Jag hoppas att rödgröna vinner, gillar inte Moderaterna, och inte Fredrik Reinfeldt. Usch nej.
Och Sverigedemokraterna... :(

Det blev en film, Höst med Ernst, sjukt bra blev den trots att kvalitén inte va så bra... men det var kul och resultatet blev som sagt najs!
Jag cyklade, tände lite ljus och sånt, skulle gärna visa den för er & har försökt ladda in den men det går inte. Vet inte varför. Har sparat den som en Media player film... äsch.

Nu ska jag ta ett bad och fundera på vad jag ska köpa imorgon. Vi ska till Ikea och A6, jag ska bland annat köpa en ram och lite skor, gympadojjor & några boots om jag hittar det ;)

Hoppas eran söndag varit bra!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!