http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 september 2010

Livet på landet

Var för en stund sen ute och fotade med pappa. Det blev en hel del bra bilder.
Det är fortfarande dimmigt & det är så vackert.

Fick en idé att skriva på ett kollegieblock och sedan ha mej i bakgrunden. Är ganska nöjd, fast min handstil inte är så snygg :D
Vilken är din favoritbild?

---

Jag älskar att bo på landet. Skulle aldrig vilja bo i stan :) Och liksom, vi bor inte i nån håla långt ut i skogen, utan har bara tio minuter med bilen till flera mataffärer och en del klädaffärer. Så så öde är det inte ;)

Det kör väl ungefär fem bil förbi här per dag och annars är det tyst & lugnt!
De senaste dagarna har jag gått en promenad till skogen och tagit med fotbollen och lirat lite på en fotbollsplan. Det är jättekul!
Och vad jag saknar fotbollen&innebandyn!!
För er som inte vet har jag ett problem med hjärtat och jag får hjärtklappning när jag anstränger mej (därför jag varit hos doktorn så många gånger) så det är ganska jobbigt att träna två ggr i veckan och match och sånt, men herregud vad kul det är! Ååh! Men nu har jag sämst kondition... :S

Nog pratat om det!

Idag är det lördag och det är skönt!
Jag ska ta det lugnt.. är sugen på att göra nånting som jag tjänar pengar på. Helst nåt kul, typ skicka in något foto & vinna nånting.. men dröm&glöm. Haha.

Hittar ni nån bra fototävling eller nåt annat sånt får ni gärna hojta :)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!