http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 september 2010

Tjo fredag

Usch.
Idag när jag hoppade på bussen kände jag mej väldigt illamående, asså så illa har jag nog aldrig mått, trodde jag skulle spy.
När jag kom till skolan var det likadant och jag struntade i spanskan och gick till en lärare och ringde efter lite trubbel till pappa. Innan han kom gick jag till morfar och han hämtade mej där.
Nu äntligen är jag hemma & mår som tur är mycket bättre, bara lite ont i magen.

Bajs att jag missade kemiprovet, måste ju plugga på allt igen i helgen nu då så jag inte glömmer bort det. Att jag har glömt kemiboken i skolan och mobilen hos morfar är en annan historia.

Jaha. Tur att jag inte hade några speciella planer för helgen :)

Nu ska jag gosa med Stina och kolla på datorn! Den är ju såå vacker.
Kanske bloggar mer senare!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. krya på dig moa :D

    Felicia

    SvaraRadera
  2. Vilken tur att jag har din bok då... Det är bara att komma när du vill ha den! :D Krya på dej- kram :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!