http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

5 september 2010

Skön söndag

Sitter och kollar på alla möjliga olika, onödiga sidor. Kenza, Gina tricot, Facebook och Blogger, äh är det söndag så är det!

Idag var jag först på Gudstjänst med konfan :) Sen blev det hem och plugga lite matte och sen käka mat! Efter det var jag och mamma och pappa i skogen i typ två timmar och plockade lingon. Dock plockade inte jag ett enda lingon utan jag fotade och gosade med kissemissen som hängde med.
När vi kom hem bakade jag chokladbollar och vi käkade givetvis det oxå ;)
Drog ut på tiden lite, sa nänligen att jag inte skulle sitta vid datorn förrän klockan sex idag och det klarade jag, haha! Men nu har jag suttit här ett tag!

Tänkte visa lite fina bilder som jag tog idag på skogsrundan.


Vilken är eran favoritbild?

Min är nog den näst sista eller den i mitten. Fast jag gillar även den första med Stina som spanar på nåt flygfä!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Tack, vad snäll du är :) Blir jätteglad! :) Jag har en Canon eos 1000D. Vad har du för kamera? Du tar väldigt fina bilder! Kram

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!