http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 september 2010

söndag = slappdag

Jätteslapp & lugn dag har det varit idag :)
Jag & mamma & pappa har varit iväg en sväng till nån liten butik, men vi trodde den hade öppet till sex men den var bara öppen till fem så vi hann inte fika... :/

I alla fall, påväg dit så gick vi in på skokanonen och jag köpte ett par supersnygga bruna stövlar. Kommer säkert fota de så ni får se, men kanske inte idag!
Affären stängde fem minuter efter att vi kom, men jag sprang in och hittade direkt ett par perfekta och så provade jag & sen köpte vi dem. Har letat ett tag efter ett par bruna stövlar/boots så var tvungen att köpa när jag för en gångs skull hittade ett par!

Har även pluggat lite kemi, hoppas på att få göra provet imorgon nu när jag kan allt!

Ha en bra kväll ;D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!