http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 september 2010

Bästa sajterna att kolla in en trist dag!

Precis som rubriken säger... tänkte jag berätta om mina favoritsajter att kolla in på när det regnar ute eller när man har nada att göra.

Bloggar
TinkerBella - Jättefin blogg med foto och mode mm.
Fotograf Michaela - 17-årig grym fotograf!
Mathilda Gina tricot - Mathilda tipsar om snygga kläder från Gina! Dagens outfits, shopping mm. Checka!!
Isabelle Strömberg - kul alltiallo blogg med 17-åriga Isabelle
Gekås bloggen - hahah. Nötade den i veckan p.ga Ullaredsbesöket! Men rolig blogg! 

Modesajter
H&M - alla vet vad H&M är?
Gina tricot - jag vet att jag tjatar sönder er, förlåt! Men Gina är snyggt!!
Nelly - massa kläder från olika märken! Är du festsugen kan du kolla in grymt snygga finklänningar här.
Asos - Fina kläder i samma stil som Nelly.
Boohoo - Galet mycket snyggt för en billig peng!

Annat
Kanal 5 - Playsidan där du kan ta en titt på massa roliga program! Gratis :P

Hoppas ni gillar det! Tipsa mej gärna om ni har nåt tips!
Och säg till om nån länk inte funkar, så fixar jag det :)

//Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!