http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

22 september 2010

Onsdag i mitt hjärta

Mm, onsdagar är galet underbara! Skolan är helt otroligt skön och att sluta tjugo över ett är aldrig fel. Idag hämtade min snälla mamma mej direkt när jag slutat skolan & vi åkte och köpte lite godis och åkte sedan hem... hemma så gjorde jag några smaskiga mackor och sen har jag även gått en promenad, varit ute, spelat fotboll och PLUGGAT. Blääää!
Kom på att vi har kemiprov på fredag så det har jag gått igenom nu... tycker faktiskt inte det var så svårt men det är klart, kemi är väl alltid lite knepigt med alla bokstäver & siffror.

Och för bara nån kvart sen kom jag på att vi har engelskaläxa tills imorgon, så jag satte mej med det en stund...
Men nu sitter jag i soffan och kollar på tv. Det verkar som om onsdagar blir riktiga Tv-marathon-kvällar. Halv åtta hos mig 19.30
Idol 20.00
Berg flyttar in 21.00
Välkommen åter 21.30

NAJJJS!

Bilden är oredigerad men det gör inget... :)

Ha en fin dag!

Kram Moa

Ps. som ni kanske märker provar jag en ny textstil! Den vanliga är ju egentligen FÖTR tråkig, men har aldrig tänkt på att byta ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!