http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 november 2010

101118

Börjar med att säga grattis till mej själv idag på min och Lillemors namnsdag!
Fick ett par vantar imorse, jättefina!
Idag mår jag mycket bättre, vilket verkligen är skönt. Förhoppningsvis kan jag dra till plugget imorgon ;) Längtar faktiskt dit till alla goa folk och alla ännu goare lärare! kärlek på de!

Men men... idag har jag varit ganska duktig och:
* städat lite i brorsans rum
* slått in paket till brosan
* bäddat min säng
* pluggat svenska och so, svenska gör jag nu, dödstrist
* fixat
& varit sjuk!

Men... nu måste jag nog tyvärr fortsätta att renskriva min uppsats som blir sjukt overklig.

Ha en bra dag!

Kram Moa

1 kommentar:

  1. Älskar din blogg, den är helt klart värd att följa :)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!