http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 november 2010

Favorit i garderoben - jeansskjortan

Tänkte börja med att då & då visa lite av mina favoriter i garderoben!

Denna jeansskjortan köpte jag i januari men den är fortfarande en stor favorit! Ni som har hängt med här sen början kanske minns när jag köpte den...
Den är från Gina tricot, kostade 199:- och ja, den är verkligen bra. Den är väldigt snygg tycker jag och sen skön och bekväm och passar till det mesta. Jeans, tights och kanske också kjol?
Här får ni i alla fall två outfitbilder när jag har på mig skjortan!

September -10 i skolan :)

   
Juni-10 hemma! Underbara sommar!

Denna skjortan är lite ljusare och är enligt mej väldigt snygg till ett par mörkare jeans... :D

Gillas såna här inlägg?

Kram Moa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!