http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 november 2010

Hiss & Diss

Lov! Det är jag värd :) Men tyvärr börjar det lida mot sitt slut...
Skolkatalogen är väääldigt kul att kolla i, särskilt när det kommit en ny
Bloggar som man kan fastna vid hur länge som helst med antingen snygga kläder eller snygga foton. :)
JUL! Åh, jag längtar, jul är lätt den mysigaste högtiden!
GODIS kan göra vem som helst på topphumör :)
Jag MÅSTE hissa facebook. Gick med i somras och jag hatade det i början, hade försökt vara utan så länge som möjligt. Nu kan jag inte slita mej.... hrm...

- Läxor. Usch, jag tycker det är riktigt illa med läxor, jag menar, man går ju i skolan när man gör och när man är hemma är man ju hemma, då ska man väl inte plugga?

Kommer inte på mer att dissa men desto mer att hissa, life is good?
Håller ni med mig om min hiss/disslista eller tycker ni tvärtom? :D

Kram Moa

3 kommentarer:

  1. Ehm, alltså... Det heter dissa inte hissa, jag tror att den sista punkten har hamnat lite för långt upp... Vem jag är får du gissa. ;) <3

    SvaraRadera
  2. Haha jaa, vad är det? ;) Hörde att du ropade på mej :p Jag lyssnar! Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!