http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

17 november 2010

min dag är räddad

Är hemma idag med, usch, mår inte alls bra. Huvudvärk som liksom sitter i hela skallen. Nej, jag ska inte plåga er med mina hemska ord mer. Borde plugga massa matte, men vad tusan jag äger på matte & kommer säkert få alla rätt på provet så varför hålla på & repetera?? (ta det med ett leende ;))
I alla fall så räddades min dag ganska fint. Började den med fotbad, kollade på Sveriges skönaste familjer från igår (har inte kanal5) och smoothie i soffan. Mysigt! Sen hämtade jag posten och till min grymt stora glädje var det där massa kataloger/tidningar att kolla i, så det har jag gjort hela förmiddagen. Och för en stund sen kom mamma hem och gjorde världens godaste ceasarsallad och hon hade köpt julskum! Så det blev en helt okej sjukdag ändå, trots att jag mår bajs. :)

Tänkte göra en liten 'önskelista' att visa er här på bloggen sen, så häng kvar!

Kram Moa

Ps. förlåt för sånna här tråkiga inlägg men har ingen ork till nåt annat, men bättre med tråk än inget alls??! :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!