http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 november 2010

sjuk girl.

Gaaah! Det har hänt nåt med min dator, eller den funkar som vanligt förutom att det inte finns något internet! Men jag sitter med brorsans så det duger ändå, även om den är lite konstig och jag inte har mina bilder här. 
Men men, jag är i alla fall sjuk idag. Har ont i huvudet och halsen, fy fy. Hoppas att nåt kul kan hända åtminstone som t.ex att omdömena kommer eller nån rolig tidning på posten ;) Sen måste jag plugga svenska och matte oxå... men det är nog två av de roligaste ämnena så det är inte så farligt. På svenskan skriver vi uppsats villket jag tycker är sjukt kul, så det ska jag kanske göra lite idag om jag orkar.

Men... ni får ha en bra dag, nu ska jag kolla på några tv-program på nån playsida.
Kanske bloggar mer senare idag.
Kram Moa

1 kommentar:

  1. HEJ"

    Att vara sjuk är trrrååååkigt. Jag är det med. Snyft!

    xoxo
    OLIVIA ♥

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!