http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 november 2010

tiiisdag

Mina rubriker är sjukt ofyndiga, men lev med det! :D
Omdömena kom idag och jag är supernöjd, haha, nådde målen med god marginal på TRÄSLÖJD! Höll på att dö av skratt, hahaha. Jag är sämst på det och jag kommer kanske få vg i det, tjena, jag som verkligen inte kan sånt! Men jag var glad ;)
Nådde oxå målen med god marginal i alla jobb-ämnen och i hemkunskap och träslöjd då. Men jag satsar på vg i idrott & kanske bild oxå till vintern. Musik kan jag dock glömma att jag får mer än g i.

---

Nu har Karl ordnat internet, haha, en knapp att trycka på och vips, I´m back. Underbart.
Har suttit i minst fyra timmar idag och skrivit på svenska uppsatsen. Kom igång lätt och sen bara rann fantasin och klockan iväg. Är inte helt nöjd, kanske får finjustera den lite nån dag, men den blev helt okej i alla fall.
Så svenskan gjorde min dag. Hade säkert haft dödstråkigt annars.
Men nu gick det nästan lite väl fort. Fortfarande sjuk förresten. Sjukt jobbigt (haha, det var fyndigt dock!).

Lycka är Stina.

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!