http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

29 november 2010

idag är det faktiskt min dag! :)

Åh! Dagen har varit superbra :) Nej men, väcktes imorse av familjen som kom in & hurrade!
Ni får en morgontrött bild bara för att jag är så snäll ;)
Fick frukost på sängen som ni kan se! Mums mums. Och lite paket som ni oxå kan se. I paketen från familjen var det närmare bestämt detta:
Blev väldigt glad för allt!

Den där reflexskärmen ska bli väldigt rolig att testa en dag när det är lite ljusare, man hinner ju inte hem innan det är becksvart ute!! Om ni inte vet vad en reflexskärm är så kan jag säga att det är nån slags grej som lättar upp ljuset och gör så det inte blir skuggor mm. Ska bli spännande att testa :) Jaja, fick oxå en kavaj som ni kan se, den är jättefin! Och en tröja och en tubhalsduk om ni inte ser det så väl! Och så minneskort som verkligen behövdes, nej men mitt jag har nu har gått sönder och de andra är ganska små men detta var 8 GB så det blir nog bättre! & ett linsskydd fick jag oxå, minst sagt välbehövligt, har inte haft nåt sen somras!

Av släkten har jag bara fått pengar, riktigt gött! Och så fick jag godis av bästa Annie & Antonia idag oxå, tacktack<3 Sitter & mumsar på det nu och väntar på att min födelsedagsmat ska bli klar! Hihihi..

Ni får ha en bra tjugoniondenovember, det ska jag ha!

Kraaaaaaaam Moa

2 kommentarer:

  1. HEJ SÖTNOSMOS!

    STOOOOORT GRATTIS TILL DIG HURRA HURRA HURRA! :)

    xoxo
    OLIVIA ♥

    SvaraRadera
  2. Grattis, hoppas att du hade det bra :D

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!