http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

24 november 2010

!

Hejsan sötnosar :D
Vi har inte haft något internet eller nån telefon idag så jag har inte kunnat blogga :) Men nu kan jag det för nu har det kommit tillbaka, hihi vad bra va?

Aja, har precis kommit hem från konfirmationen! Men idag annars har vi som sagt haft ledigt, det har varit riktigt gött! Jag har mest slappat, åkt lite skidor, lagat mat och myst. Inte pluggat nåt, ojsan. Men det går nog alltid, liksom ingen dör väl av att man inte gjort läxan en gång? :$

Nej men jag har fotat lite idag med, i linne och stuprörsjeans ute i minusgrader och 20 cm snö. Hey Moa.
Men ni ska få se lite bilder därifrån i alla fall!



I början hade jag visst jacka ;)

Men men.. ni får ha det bra!
Kanske slänger in nåt mer inlägg ikväll.

Kram Moa

Ps. som ni kanske märker fixade jag till bloggen lite igår, gillade inte min förra bakgrundsbild och den med "bokeh" jag hade innan var ju riktigt fin men jag valde helt vitt. Lite tråkigt kanske men vi får se om det blir nån ändring, kanske lite färger skulle va fint? Eller vad tycker ni? Ny header med ju! ds.

2 kommentarer:

  1. *Nu blir det mycket här... :p* Fina bilder! Gillar den näst sista bäst. :) Gillade oxå den förra headern bäst.. ;) Lite färg vore fint! Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!