http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 november 2010

I ran to New York but I turned

Jag är den jag är. & jag skäms inte för att vara jag, jag är stolt över att vara jag.

Hej!
Bloggat lite dåligt i helgen, lessen för det. :(
Men nu är jag på tråden. Idag har jag inte gjort ett smack, inte nytta i alla fall. Har typ käkat glass och kolasås med bror, sjungt singstar, spelat Pettson & Findus spökmaskinen (det GILLAS Julia), nötat datorn och bara latat. Inte gjort nåt plugg, fast hade ändå inget att göra, typ.

Nej, nu ska jag nog fortsätta med samma sak, dvs inget alls.

Ha en snajsig start på veckan imorgon!
Eh, ja det lät ju väldigt peppande. Inte.

Aja. Ha det bra eller nåt i alla fall.

Kram Moa - 
allas eran favoritbloggare, eller?

2 kommentarer:

  1. And you won two times on singstar, or? (; hihi

    Självklart är du min fovoritbloggare moa, du är ju världens bästa moa! pussar och kramar!

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart! :D
    Hette det inte Pettson o Findus och spökskrämmarmaskinen..? ;) // Tack för skjutsen ;D Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!