http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

25 november 2010

fy på denna dag

Usch usch usch.
Dagen har varit sääämst! Vaknade imorse och kunde inte öppna käftskiten mer än så typ ett finger får plats. Så har inte kunnat äta nånting på hela dagen.. bra, ja jätte. Och som liksom grädde på moset så kör bussen förbi mej så jag måste stanna kvar i sporthallen ända tills pappa kom och hämtade mej vid fem. Jaha. Han hade inte köpt nåt godis eller nånting (som om jag kunnat äta det?), gaaaah. Och jag har massa plugg att göra, somsagt biologiprov imon som kommer gå åt pipsvängen, so-inlämning på måndag, som det går skitdåligt för mej på eftersom jag inte kan jobba så bra på lektionerna och sen hemkunskap :( Uhja.

Nej, idag är det inte min dag. Hoppas det är er.
Får glädjas över Robinson & Hellenius hörna ikväll, men eftersom jag inte tar tag i plugget nu hinner jag väl inte direkt glo på det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!