http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

23 november 2010

hej bloggen :*

Sitter i sängen och myser, var ute och åkte lite skidor innan, det va ganska najs fast det blåste och var jättekallt plus mörkt så jag vart bara ute en liten stund :P
Som sagt, riktigt snöoväder eller vad man säger, men jag gillar det!

Spanskaprov hade vi idag, gick ganska bra, hoppas verkligen på mvg på detta nu, men är tveksam... gick inte supeeeerbra även om det gick nästan superbra :) Hahha. Jag älskar att göra prov förövrigt, det är skitkul. Fick alla rätt på matteprovet förresten :D ett rejält bigmama.happyface på det asså! Gick inte alls bra, trodde jag ja. Hahahhaa, gick ju så bra det kunde! Verkligen underbart! Och på fysikinlämningen fick jag mvg oxå, men det har jag nog redan sagt, skrytig som jag är ;)

Nog om plugget, ska på utvecklingssamtal ikväll, vid halv åtta. Längtar som bara den! Hhaahhaa, jag gör seriöst det, det är skitkul även med utv.samtal! :)

Nej, nog om plugget sa jag..


Har inte mycket annat att berätta för er, & jag vet att jag har bloggat lite dåligt på sistone, men ni får tyvärr leva med det. Men imorgon är det studiedag såd då kanske det kommer nårra inlägg! Det blir härligt med sovmorgon och så en slappardag på det.

Men. Nu ska jag inte trötta ut er mer.
Ha en bra dag! Så hörs och ses vi ;)

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!