http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

2 november 2010

Shopping i Jönköping

Hej!
Nu är jag hemma igen efter en dag i Jönköping! Det har varit jättebra men nu är jag trött, har bestämt mej för att bara ta det lugnt resten av lovet och ladda upp inför skolan. Ja, inte tagga skolan menar jag inte utan samla energi tills skiten drar igång igen. Usch, hemska tanke.

Nåja.
Här kommer ett inte så jättesnyggt collage på det jag köpte...

Två reafynd blev det, jag är  jättenöjd med båda! & den nya Monkiaffären i Jönköping var superfin, ganska stor och mycket snygga kläder :) Där hittade jag en kjol, hade kostat TREHUNDRA innan men nu var den väldigt billig, den är lite stor men det får funka. Och T-shirten i storlek M sitter lagom löst och skönt!
Blev oxå ett par Pieces och en svart mössa och halsduk (ser ut som de är gråa på bilden)!

Det var i alla fall det jag handlade idag...
Vad har ni gjort idag?

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!