http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

19 november 2010

Jippi!

Fredag!
Inte för att denna veckan har varit så där super ansträngande...
Har varit i skolan idag i alla fall, det dög väl även om det sög nej där tror jag att jag ljög.
Bässst! Men i alla fall, gjorde matteprov på idrotten, skulle ändå inte vara med eftersom jag varit förkyld och så där då va.. matteprovet gick nog faktiskt inte så bra.. eller vet inte.

---

Måste fortfarande renskriva svenska, men jag är en bit på vägen nu, har bara ändrat typ halva berättelsen, men men. Den blir lite bättre nu i alla fall.
Brorsan fyller 16 idag så vi ska käka lite gott sen och ikväll blir det nog tv, såg nämligen att det fanns en påse med gott godis i skafferiet! MUUUUMS! :D

Cypern 2010

Ha en fin dag! Önskeinlägg? Har ingen inspiration fortfarande, men lite bilder kan nog komma...

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!