http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 november 2010

T.G.I.F

Jihaaaa! :)
Fredag idag. Känns riktigt skönt!

Var dock på vårdcentralen efter skolan (om munnen som inte är så bra, kan inte äta godis!!! PANIK!) men the doktorN visste inte vad det var..  så jag får hoppas det går över tills imon och främst till min födelsedag då jag bara måste kunna äta!

Nog om det. Skolan var superchillidill idag, 'adventsfirande' först, bilogiprov, bild och idrott som bestod av film och prov typ. Men det var slappt! Biologiprovet gick ganska bra, kaaanske vg. Räknade och det kan nog bli så. Men jag bryr mej inte direkt, hade ju inte läst på vg så mycket så om jag får det är det ju bara en bonus!

nej, just det. Jag kan ju inte snacka om plugget hela tiden här på bloggen, liksom HUR kul är det för er att läsa om?! Roligare inlägg kommer, promise. 
& nu ska ni få tre vinterbilder jag precis var ute och tog! 


Hoppar ni gillar't!

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!