http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

11 november 2010

blabla

Hej söt som sitter där och ser söt ut!
TORSDAG! JIHOO! :D Jag älskar torsdagar... idag slutade jag halv två igen, hahah så himla gött :) Men åkte till tandläkaren och det var inte så jättekul... usch.
Men nu är det över. Sitter i sängen och väntar på maten, sen blir det att ställa in kladdkakan i ugnen och käka till efterrätt. Jag älskar kladdkaka om ni inte visste det :P Och det receptet jag har kan jag utantill och det är skiiitgott och lätt att göra.

Här kommer det:
3 dl socker
2 ägg
1,5 dl mjöl
4 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
125 gram smör
0,5 krm salt

Blanda socker och ägg. Blanda sedan i de andra ingridienserna och grädda 25 min i 175 grader :)
KÄKA MED FET GRÄDDE ELLER VANILJGLASS!

Mums så gott det är.

Men men.. imorgon är det fredag och det ska bli riktigt skönt! Älskar fredagarna i skolan, så mysiga =) Och sen är det helg med, supernajs.

Men ni får ha det (y), lovar ett par inlägg till ikväll, men jag har ingen inspiration, så ge mej det!!
Vad vill ni se när jag inte hinner fota och visa nya bilder?

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!