http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

10 november 2010

when the snow is falling

Hello!
Sitter och fryser om fötterna. Asså, intresseklubben, var är ni?
Igår tog jag bort min facebook, haha! Hissade nyss den & nu har jag ingen, haha. Vet inte varför faktiskt, vill bara inte sitta vid datorn för mycket och man fastnar ju lätt vid fb. Men det är bara att logga in igen så är man på.
Aja. Hemma från konfan nu :D Snart ska jag käka, ikväll är det bonde, jag har redan pluggat hos morfar, imorgon ska jag till tandläkaren vilket betyder kortdag imorgon igen & snart är det fredag! Livet är härligt ;)

Annars händer inte så mycket. Ska börja blogga mer tänkte jag nu när jag inte har facebook, men... det finns ett problem. Jag har ingen inspiration! Vad sjutton ska jag skriva om? Visa? Att fota kan man glömma, det får bli till helgen eller nåt. Men är det nåt ni vill se som va längesen? Ikväll kommer i alla fall ett roligt klipp och sen kanske lite mode ... :) Vi får se... Men ni får gärna tipsa mej =)

Ha en bra dag alla sötnosar :)
Kram Moa

1 kommentar:

  1. BRAAAAAAAAAAAAAA MOA!! :D Äntligen har du fattat... ;) Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!