http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 november 2010

My life!

ÄNTLIGEN ÄR JAG FRISK!
Hade inte varit rolig att vara sjuk flera veckor som vid påsk... så det är göttgött att vara pigg, vilket oxå betyder Jönköping imorgon :) Är riktigt sugen på att gå och kolla i affärer.

Men men ... åter till dagen idag.
Idag har jag mest suttit vid datorn och slappat, men i förmiddags fotade jag oxå lite! Fick för mig att ta kort på nagellack så så blev det. Jag har använt mig av en glasskiva från en vanlig ram och sedan lagt vita papper under. Sedan har jag bara tagit fram nagellacken och kladdat lite. Om det kommer lack på glaset är det bara att tvätta bort med vatten eller nagellacksremover! ;) Och om du vill fota detta, gör det helst mitt på dagen då det är ljust! Sen har jag även redigerat lite i Photoscape.

Vad tycker ni om bilderna?

Kram Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!