http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

15 november 2010

dagen

Hej!
Idag är det måndag igen. Dagen har varit heelt normal.
När jag kom hem lagade jag mat + godis (smält choklad och nötter och russin, mums!) och nu har vi precis käkat, köttfärssås och spagetti blev det, oh va gott.
Vi håller på och gör om i vårt kontor och pappa kanske sätter ihop skrivbordet sen, då ska jag ta och sätta mej där och plugga, visserligen har jag ett skrivbord i mitt rum men där får man knappt plats...

Jaja, nog om det. Livet är gött utan facebook! Bara så ni vet :)

Ledsen att jag inte har några roliga bilder...

Ni får ha en bra måndag alla sötungar!

Kram Moa Toa :D

Ps. imon kommer kanske omdömena, tagg.

1 kommentar:

  1. NU har du äntligen fattat på riktigt!! ;D Fiin bild :) Kram <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!