http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

3 maj 2010

100503

Tjenelixen! Har varit en sväng i stan idag igen, skulle egentligen åkt och tagit passkort, men brorsan är sjuk så... men köpte i alla fall ett par badbyxor/bikiniunderdel som matchar denna! Så det känns bra att ha ett par som matchar till Cypern. Köpte oxå en ljusaprikos blus på Lindex, det var rea på den, kostade bara 80 kronor! Storlek 40 men den funkade, lite stora ärmar men men.
Nu kom jag på att jag glömde spanskan, borde plugga lite till provet men det är ju inte förräns på fredag så det ordnar sej nog ;)

-----

Vad vill ni se för inlägg på min blogg?

Vill ni ha mode (mina kläder eller shoppingtips/modecollage), massa bilder (bildbomber), fototips eller nåt annat?! Skulle bli jätteglad om ni svarar, då jag inte vet vad ni vill se, och om ni inte vågar kommentera vet jag ju inte vad ni gillar/inte gillar på min blogg! Ni får säga saker ni tycker jag har för mycket av, för lite, lagom... så snälla ni, kommentera här... ♥

/Moa

2 kommentarer:

  1. hm, jag tycker du ska berätta mer om mode (som du tycker om) tex: det bästa du har i din gaderob kanske?
    men jag tycker den är perfekt :*
    kram emelie!

    SvaraRadera
  2. Älskar din blogg moa, den är verkligen bäst! blir jätte glad varje gång jag ser att du har skrivit ett inlägg :D
    det bästa är absolut dina bilder, sedan kommer modecolagen(L)
    KRAM BELLA Ü<3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!