http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 maj 2010

Till Cypern...

...har jag köpt en till bikini :) Fast bara överdel då jag inte vill ha såna byxor som det var där (På Inter sport). Men kanske det ändå blir att köpa de, eftersom inte de bruna hipstersen på H&M fanns inne...

Men jag är nöjd med denna bikinin. Gillar färger så det är perfa! Blir att inviga den på måndag då vi har bad i skolan. Vad tycker ni?

---

Vad hittar ni på en sån här trist lördag?

Jag har varit ute och cyklat cirka sju kilometer med mamma innan. Nu är jag så sugen på att dra ut igen och gå lite. Jag älskar att gå/cykla lite varje dag, så man får rensa lite i hjärnkontoret. Det är så gött att bara gå och tänka på roliga saker. Så nu ska jag klä på mej och gå ut, så jag hinenr hem till Wild kids!

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!