http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 maj 2010

ÄNLIGEN!!

Idag hämtade mamma en liten påse från H&M. Där i fanns mina små 100-kronors fynd som jag snackat om en hel del :-) Jeansshortsen var för stora i midjan, tyväär för de var väldigt snygga! Så det blir att skicka tillbaka de.
 snygga snygga snyggingar :-)

 och denna riktiga godingen


älskar mönstret ♥

Jumpsuiten dock, ooh.. jättejätteskön var den, sen hur ofta jag kommer använda den, det är en annan sak. Men testade den nerknycklad i mina svarta jeanstights blev det faktiskt riktigt snyggt, inte TOO much! Kanske ska ha det imorgon...På Cypern kommer jag nog använda den dock och när jag är hemma & myser i solen i sommar. Och med min cowboyhatt på High Chaparall passar den nog.
Så den SKA behållas. Vad tycker ni om min shoppping?

/Moa

Ps. har blivit lite mycket modeinlägg nu, ni som önskar annat säg till vad ni vill ha så kommer det till helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!