http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

26 maj 2010

Onsdaag

Hej på er :)
Lediga idag då, vilket är underbart. Vaknade halv tio, jag brukar aldrig sova så länge såhär mitt i veckan (inte på helgen heller för den delen) men det var skönt. När jag gått upp åt jag frukost och bakade kladdis i en veva, sen sorterade jag lite tvätt & gick ut och gick rundan. Efter det åt jag & Karl min limekladdkaka, sjukt god! Sen fotade jag outfits och kläder, blev jättebra bilder så ikväll kommer nog lite pics, b.la. ska ni få se jeansjackan & linnet som kom i brevlådan igår!

Efter vi hade gjort pastasallad och ätit det, gick jag ut och rensade ogräs i grusgången, det var lite jobbigt men men... ska nog snart gå ut & fortsätta med det!

Känns i alla fall som jag har gjort massa bra saker, ska bara läsa genom So:n om Antarktis och lite i engelskaboken (four weddings and a funeral) idag med, annars kan jag mest slappa.
randombild på det, hope you like it 

Puss / Moa

1 kommentar:

  1. Hihi, undrar om de är samma kaka som på min konfafest ;) Ha de ha de :) <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!