http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

4 maj 2010

Converse

Jag vet att jag har visat såna här bilder innan, men men!

Älskar♥

två älsklingar, haha!

Hej! Idag visar jag er lite bilder på mina converse.. kommer lite mer foton och sånt ikväll men jag har massa att göra i  eftermiddag. Ska plugga, gå en promenad, packa upp gympaväskan ;-), sätta in kort i fotoalbum och duscha/bada. Anledningen till att jag MÅSTE duscha är att idag på gympan så hade vi orientering. Vår gympalärare sa att vi inte behövde gå till kontroll 2 för där hade de spridit/spred de gödsel... men jag tänkte att när vi ändå gick förbi kunde jag ju lika väl springa in och hämta den där kontrollen. Så det gjorde jag! Och när vi kom tillbaka luktar jag BAJS haha =)
Och ingen hade med sej tvål/schampo så jag fick gå runt och lukta äckel hela dagen. BLÄ!!

Jaja, det var en rolig men tråkig historia.

See you! /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!