http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

8 maj 2010

min dag

Min dag har varit jättetråkig. Är på dåligt humör, och jag får inte sitta vid datorn mer för mamma :-(
Men har verkligen inget att göra, ute spöar regnet ner, i förmiddags skulle jag ta en promenad och hann bara några hundra meter innan mina händer stelnade totalt. Då hade jag ändå mössa & regnkläder på mej, men det hjälpte inte för mina fingrar små...´hehe. Är så avundsjuk på Emelie som är påväg till Turkiet nu. Fast det är ju bara lite över tre veckor tills jag åker till DEN RIKTIGA SOMMAREN!!  Här kommer i alla fall lite bidler från idag...



Sitter här och klurar på hur jag ska få till STORA bilder då jag tröttnat nåt enormt på de små pluttarna som är här på Blogger.com Är väldigt sugen på att byta till Blogg.se men vi får se... om man väljer "extra stor" blir det jättekonstigt format, typ fyrkantigt. Nån som vet hur man gör?

/Moa

Uppdatering: Nu är det ordnat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!