http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

18 maj 2010

Tisdaaag

Hello tuesday.
Dagen har varit slapp i skolan, på slöjden x2 (vanlig & ev) så gjorde jag ingen nytta alls, hehe, blev mest flum :-) Frida tillbaka idag, mkt kul att se henne, bruna söta frida ♥
Och inte heller på NO:n och matten gjorde jag mkt. På idrotten dock, eller nej där gjorde jag inte nån nytta heller. Så en latdag. (nu skrev jag om skolan iaf haha)
Efter skolan följde jag med hem till Emelie och va där ett par timmar innan mamma hämtade mej och så åkte vi hem. Hos Emelie hjälpte jag henne lite med bloggen & Photoscape (kolla Emelies blogg här och Fridas här) och så åt vi och fotade en del med hennes Canon EOS 450D (tror jag det va?)
Kul dag i alla fall, nu ska jag beta av min dagliga datatid, härligt! Sen ska jag antagligen plugga (ni kanske tror att jag pluggar massa varje dag, men jag skriver det och sen övar jag typ på fem glosor och läser H&M istället, SÅÅ typiskt mej).

Lite provresultat oxå om nån är intresserad: So-provet får jag reda på imorgon. Spanska 88.5/99 Inte nöjd. Mattediagnosen ALLA RÄTT haha, okej de är rätt lätta men ändå, lite stolt. Fast jag hade glömt o skriva namn så Inger va typ arg på mej ändå HAHA ;D

Och så måste jag fortsätta skryta om att jag hade mvg på kemiprovet för längesen. HIHI :)

/Moa

1 kommentar:

  1. haha lilla söta Moa skit kul att se dig igen
    & jag var ju inte såå brun du...
    Tack för att du länkade min blogg , skit snällt ska länka din blogga någon gång oxå <3

    Du är helt enkelt för smart , jag kommer säkert inte ens ha G på spanska provet ju! ;o

    Ha de bra Kram fridut!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!