http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

28 maj 2010

Tjejen med kameran

Hej där! Lite kort kommer här, som togs förra helgen. De är tagna med en kompaktkamera som mamma tog med hem från sitt jobb (den är inte vår) och den var jättebra för att vara kompakt, enligt mej.
jag med kameran, lite sur ser jag ut men skitsamma!

min plutt

mysig bild tycker jag :) Jag fotar och Stina går runt och är gosig! (eller arg haha)

Hoppas ni gillar bilderna, så får ni se hur jag ser ut när jag fotar (;

Och yes, de gråa molnen är borta nu och det är bara ett litet vitt på onsdag! Jippiiiie! Längtar sjukt mycket nu.
Ikväll/natt är varken mamma eller Karl hemma, så jag & pappa ska ha fredagsmys med pizza och kilovis av godis framför teven. Talang om jag får bestämma och Så ska det låta om pappa får bestämma, men eftersom jag har makten i denna familjen blir det Talang! *hihi*
I helgen ska jag inte göra alls mycket, mest ta det lugnt och slappa. Ska bli härligt. Känenr att jag inte har så mycket måsten, utan ska försöka mest slappna av :) Eller packa lite måste jag ju göra, men det är bara kul!

Hoppas ni har det bra!
/Moa

1 kommentar:

  1. *efter som jag har makten i denna familjen blir de Talang x] * that made my day! <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!