http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 maj 2010

Jag älskar er ♥

Vad ni är söta som är inne och kollar på just MIN blogg, av allas. Och då undrar man ju såklart, varför kollar ni min? Hur ofta kollar ni? Vilka är ni? Vad gillar ni med min blogg?
Skulle bli glad om så många som möjligt svarar.
Alla kan kommentera, helt anonymt och jag har ingen aning om vilka ni är. Annars skriver ni vem ni är så jag förstår, vilket jag såklart gillar mest men vill man va anonym får man ofcourse det (Sverige är ju trots allt ett fritt land).

Jag tycker verkligen det är kul att blogga, varje gång jag fotar nånting tänker jag "funkar denna bilden på bloggen?" och många gånger nästan tvingar jag ut mej själv med kameran för att få lite fina bilder att visa er.

Jag vill bara säga att hade jag inte haft er som kommenterar, trycker i "toppen, bra o.sv" röstar i mina undersökningar och bara är inne här och kollar hade det inte blivit flera inlägg per dag, så mycket bilder mm. Varje gång jag har fått en kommentar blir jag lycklig :-)

Nu ska jag ut & klippa gräset. Vi hörs. Chao /Moa

2 kommentarer:

Jag älskar kommentarer!