http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

12 maj 2010

Heey!

Hej alla godingar.
Kom hem för en stund sen, lite tidigare än vanligt eftersom vi hade friluftsdag i skolan...jag & Karl tog moppen hem vid tretiden och va hemma cirka tjugo över. Härligt :-)
Sen dess har jag suttit här framför burken. Snart ska jag bada..så skönt ska det bli för jag fryser och luktar bensin i håret... uäk. I alla fall, idag på friluftsdagen gick det väl ganska bra för min klass, 7B.
Vi vann nåt, förlorade nåt och spelade lika nåt (eller rättså mycket haha).
Och nu är vi lediga i fyra dagar, underbart!
Torsdag: Antagligen följer jag med familjen till A6. Jag ska inte shoppa så mycket, eftersom att jag ska till Ryhov nästa fredag (och ska gå på stan lite då) men nåt blir det väl om jag känner mej själv rätt, haha.
Fredag: Inget planerat
Lördag: Inget planerat (;
Söndag: Kanske va med SötaAnnie, antagligen blir det så.

Vad ska ni hitta på?

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!