http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

30 maj 2010

En dag kvar!

Imorgon åker vi :) Jag är så taggad så jag håller på att spricka. Kommer bli massa mys att gå tll skolan imorgon, bara "inatt är jag på Cypern".
Idag gav jag mamma frukost på sängen, mors dag idag ju! Kanske kommer lite bilder på den fina frukostbrickan jag gjorde med blommor & allt. Idag måste jag ladda in bilder, ladda kameran, packa alla grejer, de sista kläderna, tagga massa & så.
Vi har beställt en undervattenskamera (engång för typ 120:-) på taxfreen, ska bli kul att ta bilder under vattnet, kanske inte bästa kvalité med tanke på priset men det får vi leva med!

Nu ska jag kolla lite på nätet, sen gå ut och fota/plocka blommor, kanske åka & hälsa på morfar och sen PACKA!

Så ni vet, jag kommer inte blogga i veckan (såklart), kanske jag dock slänger iväg ett inlägg från hotellets internet, men vi får se. Och möjligtvis schemalägger jag nåt :)


Här ska vi bo :)


/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!