http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

14 maj 2010

Maj

Vilken ruskig maj vi har haft. När jag hör maj tänker jag på sol, prästkragar och gröna ängar. Men hittills har vi väl haft max en soldag och resten har regnat bort?!
Så är det. Förhoppningsvis bliur det en riktig sommar istället och det är ju nästan bättre, eller?
Jag har i alla fall fotat massvis, som vanligt. Här är några bilder jag tog igår:
Söta Mollie. Hon bara kollade upp precis när jag skulle fota henne och jag fick denna sockersöta bilden.


Vitsippa ♥


Och världensbästaconverse i vitsippebacken.

Vilken är din favoritbild?

/Moa

2 kommentarer:

  1. Fin fina bilder! super söt katt :D

    SvaraRadera
  2. Fina bilder!
    AF-S Nikkor 18-105mm f/3.5-5.6G ED VR.
    Objektivet alltså ;) Du frågade ;D

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!