http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

16 maj 2010

Bra & rolig dag

Idag har jag ju varit med Annie. Sa ju innan att jag inte skulle hinna blogga idag men då jag inte åkte iväg ikväll som jag skulle gjort så hinner jag lite...:-)
Nu är Emelie hemma från Turkiet vilket är bra så jag får träffa henna imorgon! Kolla gärna Emelies blogg HÄR.

Lite senare i kväll/eftermiddag kommer bilder från dagen men nu ska jag vara bildlös & trist.
Jag ahr funderat lite.
Eftersom sista veckan i skolan är slapp (inga lektioner) så har jag bara kvar åtta och en halv vanlig skoldag. Hihi, vad underbart. Att det är en halv beror på att på måndagen den 31:e går jag i skolan på förmiddagen, sen hem vid lunch och fixa det sista, och vid ungefär tre-fyra nånting åker vi mot Växjö :-)
Jag längtar så mycket.

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!