http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

19 maj 2010

Sovmorgon

Onsdag = sovmorgon. Sista i hela sjuan, kanske jag aldrig mer får sova ut i högstadiet?
Haha, sova ut & sova ut, det går väl prata om den saken, mamma väckte mej vid kvart i sju, jag läste lite i svenskaboken och sen tog jag på mej och gick ut och gick "rundan" på drygt två kilometer.
Vid tio i åtta kom jag hem och åt frukost (5 ! mackor) och sen duschade jag & bytte om till skolkläder. Om bara nårra minuter går "taxin" till skolan (taxin = Karls moppe) så det är bäst jag skyndar mej :-)

KRAM!

/Moa

3 kommentarer:

  1. En skön start på en dag tycker jag. Även om sovmorgonen gick åt pipsvängen hihi.
    Ha en fin dag nu.
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  2. men du Moa de är ju mer sovmorgonar ju!

    SvaraRadera
  3. Moa kolla här de är ju bara nästa vecka ni inte har sovmorgon sen har ni ju de igen 4 veckor kvar med denna
    & du har 2 sovmorgonar kvar då ju!

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!