http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

20 maj 2010

Torsdag och några bilder

tussingar :)


tomat :)

Hejhopp! Idag har jag varit i skolan, ganska tråk. På 2 av 4 lektioner hade vi prov...
Fick oxå tillbaka svenskauppsatsen idag & jag måste få skryta lite, hade MVG! :-) Det trodde jag aldrig för jag blev inte så jättenöjd med den. Men det var ju bra.

Nu till annat. Idag har det ju varit otroligt varmt, lite soligt men jag har svettats nåt enormt. Vi spelade fotboll på hålet mellan halv två - halv tre, sjukt kul men som sagt, svettigt.
Och när vi slutade var det mulet och åskigt. Har hört det mullra mycket idag nu på eftermiddagen, så ska försöka skriva klart detta så fort som möjligt (så inte internetet pajjas).
Så om det är tomt här på bloggen beror det på det.

Imorgon ska jag & mamma till Ryhov igen. Återbesök. Är så arg på att inte nån medicin hjälper mot min hjärtklappning. Så det ska kanske kollas upp imorgon.
Och så ska vi shoppa lite till Cypeeern.
På tal om Cypern måste jag få säga att de dagarna vi är där (de första) står det på Klart.se att det kommer vara minst 23 grader och max 33. Häääärligt :-)

/Moa 

1 kommentar:

  1. De låter bra vi kan ta de fram mot Söndag tycker jag ? ;)

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!