http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

1 maj 2010

Första maj :)

vitsippebild från igår!

Första maj är det idag då... som ni alla säkert vet!
Hade med kameran till majbrasan & valborgsfirandet igår. Några bilder blev det, men de var varken många eller bra, men jag kan lägga upp nårra, om ni vill?

(Kommer oxå lite före-efter bilder senare...)


Men idag är det ju första maj. Synd att det var tvunget att va en lördag. Men så är livet :D 
Jag har tagit en liten promenad med Stina min fina. Jag ska bara ta det lugnt idag, kolla lite i garderoben om det är något som fattas till Cypern. Så jag kan köpa det.

Men nu ska jag redigera lite bilder!

Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Vitsippor eller hvitveis är en fin blomst.
    Så härligt att se den vita mattan lite softat i bakgrunden.

    Ja bäst kolla så allt är klart tills du ska iväg.
    Du har väl giltigt pass?
    Kramen Synnöve.

    SvaraRadera
  2. Synnöve: Mm det är fint :) Nej jag har inget giltigt pass, hehe, ska åka och "ta" det på måndag! Kram Moa

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!