http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

29 maj 2010

Underbara sommarlinnen!


Hej!

Har börjat göra mina modecollage i Photoscape nu (gjorde de tidigare i Powerpoint) men den där grå kanten förstör verkligen allt. Fattar inte vad det är,,...Kan inte få bort det. Blää! Nån som kan hjälpa mej?

I alla fall, jag älskar verkligen dessa linnen, hade gärna tagit vartenda ett. I sommar är ju såna slappa linnen perfekta!
Mest gillar jag det med ränder i olika färger (som Jonna har!) och det rosa/cerise-randiga! Men alla är sjukt fina.
Vilka/vilket gillar du bäst?

De som sitter på en provdocka är från Ginatricot och de två där nere till vänster (från Gina) heter Mella Tank. Det var ett sånt ceriset jag köpte för ett tag sen och jag har oxå ett med fjärilar på. Till saken, de är underbara. Älskar de, de har en urringad brottarrygg (kan man säga så?) och är liiite längre, superdupersköna & snygga. Passar både leggings, jeans, jeansleggings & mjukisar!

Så, lite modecollage till folket :) Hoppas ni blir glada.

Idag ska jag packa i mina kläder i resväskan & tagga ännu mer. Cypern, here I come :)

Sol & 29 grader där just nu. Wonderful!

Ses ikväll.
/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!