http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

7 maj 2010

SnyggaSnygga

Kolla vilka fina klänningar jag hittade. En helt ny sida (för mej alltså), Boohoo.com,  måste besökas. Det finns massa kläder och här är några blommiga klänningar som jag är kär i ♥
Jag tycker den snyggaste är den till vänster högst upp och den vita där nere, fast jag gillar alla :)

Vilken tycker du var snyggast? Vilken skulle du helst ha på dej?

Skulle lätt kunna tänka mej att bära nån av de här på Cypern. Men jag får väl inte köpa nån mer klänning för mamma :-(  Eller på skolavslutningen, åååh, tänk till ett par korta vita tights, converse eller gladiatorsandaler och en liten vit bolero över.
Jag vill verkligen ha en. Mest vill jag ha den vita...ge mig.

Det är dessutom billigt på Boohoo, fast det står i euro så jag fattar inte så bra men de flesta ligger nog på runt 150-200 kronor tror jag! :-)

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!