http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

21 maj 2010

typ en fredag

Hej! Idag har jag ju varit i Jönköping - igen. Det var väl inte så jättekul direkt.
Hittade i alla fall några saker & det var ju bra...

vit enkel klänning att ha i sommar & på skolavslutningen. 249:- Jc

Grå, mysig hood från Vero Moda. Tror den kostade 259.95:- inte helt säker.
Ett par 3/4-jeanstajts från H&M barn. 99:- Precis såna jag letade efter,...:-)


och ett par solbrillor från Åhléns som mamma köpte men jag tror vi kommer ha de bÅda två. Snygga!!

Köpte oxå ett par svarta vanliga lite kortare tights på H&M, men det är ju inte så kul att titta på...
Blev förresten lite (host mycket) avundsjuk på mamma, när hon skulle gå till parkeringen och betala mer för parkeringen (jag stannade på Vero Moda) så såg hon Melin & Davidsson på en restaurang. Sen när hon kom tillbaka gick vi dit igen för jag ville se de, men då hade de såklart gått. Gaaah,

Hade med kameran oxå och tog några bilder på b.la. frukosten på Ikea och lite sånt, de kanske kommer imorgon eller nåt.

KRAM!

/Moa

1 kommentar:

Jag älskar kommentarer!