http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

5 maj 2010

Jeansshorts i massor...

bilden går att förstora :)

Dessa ryyysligt snygga jeansshorts finns just nu på Gina & H&M. Jeansshorts känns som det är nåt snyggt som passar till ALLT! Jag har klippt av tre stycken jeans i vintras (ett par i somras) och jag älskar de! Mycket smartare att klippa av ett par jeans än att köpa nya shorts. De högst upp till vänster (H&M) har jag beställt och de kommer om nårra veckor tror jag. När jag beställde de kostade de bara 99:- men nu är priset 249:- Mystiskt...

Aja. Det var det.
Vilka jeansshorts tyckte ni var snyggast?

Jag tycker alla var riktigt fina, de jag hade beställt var ju inte de snyggaste dock (enligt mej) men de kostade ju typ mindre än halva priset av de andra!

/Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!