http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

9 maj 2010

Regn

Igår regnade det ju en hel del och på kvällen kröp jag runt i trädgården och tog kort. Det var lite mörkt men med lite redigering blev det riktigt bra, tycker jag! Vad tycker ni?


Denna nedersta bidlen är dock från idag!

Har ni märkt att jag börjat lägga in fler bilder? Hoppas ni gillar det :-) Kommentera gärna så blir jag jätteglad.

Nu ska jag fixa lite kameragrejer... kanske ni får se ett smakprov sen om det blir bra.
Kram Moa

2 kommentarer:

  1. Din sista bilden var ju härlig.
    Snygga stövlar måste jag säga.
    Ja det är kul med bilder så lägg in flera du.
    Det regnar även här nu. Men det är ganska ok.

    Kramen.

    SvaraRadera
  2. ja fortsätt med så många bilder jättefina ju! :D puss jonna

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!