http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

27 maj 2010

In my wardrobe - favoriter

Ni vill se saker från min garderob och idag tänkte jag bjussa på lite favvooutfits....:) Hoppas verkligen ni gillar det, kommentera gärna så jag vet om jag ska fortsätta med sånt här!

Gråa jeanstights Vila  & det nya linnet & jeansjackan från Gina.  Jeans Crocker, linne Bik Bok & jeansjackan.

jeans crocker, skjorta Gina, svart baslinne & solbrillor Åhléns. Jeans Crocker, baslinne & skjorta H&M divided.

Nå, vad tycker ni om mina kläder/om såna här inlägg?

Den vita skjortan från Gina är en av mina absoluta favoriter, kommer nog använda den mycket i sommar, så skön att bara dra över...

Nu ska jag duscha och göra mej fräsch & snygg!
/Moa

3 kommentarer:

  1. Julia, hon som alltid ska ha det perfekt ;)28 maj 2010 kl. 15:56

    Fint :) Bara ett litet tips från pedanten här, det ser ut som att du drar upp axlarna på bilderna, är det så eller ser jag fel? Slappna av så blir det ännu finare! :D Hehe. ;) förlåt. Du ska såklat göra som du vill :) Kram <3

    SvaraRadera
  2. Julia pedanten:
    Haha, jag skulle göra lite prettystil där, :) men förstår dej, kan se lite störigt ut ibland. Kram<3

    SvaraRadera
  3. jaa moa fortsätt med sånt här (Y)
    allt är jätte snyggt :D <3

    SvaraRadera

Jag älskar kommentarer!