http://mysmoa.blogg.se/ är det som gäller numera! ♥

6 maj 2010

Foton från dagen...:)

Hej!
Idag har det varit en okej dag i skolan.. inte hänt så mycket
När jag kom hem gick jag direkt in och hämtade lite fotogrejjer och sen ställde jag upp stativet på åkern och drog fram fjärrutlösaren & ställde mej och posade lite... här kommer resultatet:

Haha, flummig bild, men gillar den ändå!

 HÄRLIGT med vår :-) och nästan sommar!

Här ser ni oxå "dagens outfit". Min nya blus jag pratade om har jag på mej.
Köpte den på Lindex för bara 80 kronor (rea, kostade 299:- innan) och jag känenr att jag ÄLSKAR den. Hade på mej den både idag och igår :-) Har oxå Crockerjeans och linne från Gina.
Jag funderar på om jag ska börja visa er dagens outfit eller inte.
Vad tycker ni?

Jag skulle inte lägga upp varje dag, orkar inte ladda in/ta bilder varje dag, men så ofta som möjligt.
Vi kan väl säga om fler än 4 kommenterar att ni vill se min dagens outfit så blir det det, annars inte.

Pusskram :* /Moa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Jag älskar kommentarer!